רשת בתי המדרש קישורים מומלצים אודות האתר צור קשר עזרה
bteiMidrash logo


עמוד ראשי > בלוגים

מאגר התכנים אשף דפי הלימוד שולחן העבודה שלי ארון הספרים אודות הרשת פורומים בלוגים

יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

 

אני רואה את החולים, המבוזים, המובסים, המרירים, הדחויים, והבודדים. אני רואה  אותם קבוצים יחד ולבדם, אוחזים בתקווה לחיבתו של פלוני שאיננה באה. אני שומע אותם מתפללים לשחרור הבא עם המוות. אני רואה אותם מקופחים ונשכחים, אדוני העולם של אתמול, המנודים של היום..

א.י. השל, לגדול בחכמה , בקובץ אי הבטחון של החירות, עמ' 70

I see the sick and the despised, the defeated and the bitter, the rejected and the lonely. I see them clustered together and alone, clinging to a hope for somebody's affection that does not come to pass. I hear them pray for the release that comes with death. I see them deprived and forgotten, masters yesterday, outcasts today.

A.J. Heschel, To Grow in Wisdom, in TIOF, GSF, p 70

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה